Service/Support

Service – kun et opkald væk


Vi er bevidste om vigtigheden af stabil drift i hverdagen, og derfor er servicedelen et højt prioriteret område hos os.

Vores kunder kan betragte os som deres personlige bindeled til producenterne, og vi er i tæt kontakt med de mange kørende teknikere, som producenten stiller til rådighed fra deres egne serviceafdelinger.

Derfor kan vores kunder altid være sikre på, at kunne få kontakt til en fagkyndig supportafdeling – enten gennem et direkte nummer eller gennem os.

Hos HansenPrint sørger vi for, at der bliver taget godt hånd om kunden og servicen fra den første samtale til problemet er løst.



Alt service håndteres af Xerox Danmarks egen serviceafdeling med godt 100 kørende teknikere på landsplan. Xerox har egen support og call center placeret i Ballerup, hvor de tager godt hånd om kontakten fra den første samtale og til problemet er løst.

Telefon (Xerox direkte):
70 10 72 88 (Service & Forbrugsstoffer)
Telefon (HansenPrint):
53 63 82 08 (Papir & Hæfteklammer)
E-mail:
service@hansenprint.dk

 

HansenPrint's egen support

Telefon (HansenPrint):
53 63 82 08 (Service & Forbrugsstoffer, Papir & Hæfteklammer)
E-mail:
service@hansenprint.dk

Klik på nedenstående boks for at tillade fjernsupport via teamviewer!*
*Bemærk at du skal vælge "deltag i tidligere version" i bunden af siden.