Service/Support

”Driftssikkerheden er som regel den vigtigste parameter i hverdagen”


Vores kunder kan betragte os som deres personlige bindeled til producenterne, og vi er i tæt kontakt med de mange kørende teknikere, som både Xerox, Lexmark, og Epson stiller til rådighed fra deres egne serviceafdelinger.

Derfor kan vores kunder altid være sikre på at kunne få kontakt til en fagkyndig tekniker – enten gennem et direkte nummer eller gennem os.

Hos HansenPrint sørger vi for, at der bliver taget godt hånd om kunden og servicen fra den første samtale til problemet er løst.

Alt service håndteres af Xerox Danmarks egen serviceafdeling med godt 100 kørende teknikere på landsplan. Xerox har egen support og call center placeret i Ballerup, hvor de tager godt hånd om kontakten fra den første samtale og til problemet er løst.

Telefon (Xerox direkte):
70 10 72 88 (Service & Forbrugsstoffer)
Telefon (HansenPrint):
53 63 82 08 (Papir & Hæfteklammer)
E-mail:

service@hansenprint.dk

Service på Lexmark håndteres af Hansenprint's partnere og underleverandører.

De valgte underleverandører kender de krav der stilles til en professionel leverandør, og kender ikke mindst de arbejdsopgaver vores kunder har.

Ved rekvirering af service eller behov for forbrugsstoffer kontakt os på nedenstående måde:

Telefon (HansenPrint):
53 63 82 08 (Service & Forbrugsstoffer, Papir & Hæfteklammer)
E-mail:
service@hansenprint.dk

 

 

HansenPrint's egen support

Steffen Lind:                     
53 63 82 08
E-mail:                               
steffen@hansenprint.dk

Klik på nedenstående boks for at tillade fjernsupport via teamviewer!*
*Bemærk at du skal vælge "deltag i tidligere version" i bunden af siden.